Átíródott a baleseti toplista: már nem a gyorshajtás a legfőbb baleseti ok
Veszélyesebb a figyelmetlenség, mint a gyorshajtás? A számok ezt mutatják.
Veszélyesebb a figyelmetlenség, mint a gyorshajtás? A számok ezt mutatják.
A nagy, erős autók biztonságosabbak – sokan éppen ezért vásárolják őket. De ez csak féligazság: a súlyos kocsik több halálesetért felelősek, mint amennyit megelőznek.
Egy Pest megyei szakasz baleseti gyakoriságban meglehetősen kiemelkedik a mezőnyből.
A tél első hete alaposan próbára tette a közlekedőket.
Az Árpád hídi biciklisgázolás után sokan követelnek több sebességmérőt a fővárosi utakra. Ez azonban messze nem elég a balesetek jelentős csökkentéséhez. HVG-ténytár.
További huszonhárom ember pedig súlyosan megsérült közlekedési balesetben.
A brüsszeli tervezet célja, hogy azokban az országokban is, ahol élethosszra szól a jogosítvány, legyen végre valamiféle kontroll.
A halálos baleseteknél is egy egy számjegyű főút vezet.
Jelentősen nőtt a forgalom és balesetek számai is az elmúlt negyedévben az utakon.
Egy új statisztika szerint az erősebb elektromos autók vezetői eleve sokkal többször okoznak kárt, mint a hagyományos autók sofőrjei.
Valóban a nyári időszak számít a leginkább veszélyesnek, és a hét napjai közül a péntek?
Csak Németországban több mint ezeregyszáz olyan balesetben volt részük, amelyben megsérült valaki.
Összesen több mint tizennégyezer olyan közlekedési baleset történt tavaly, amikor megsérült valaki.
Rettenetes baleseti számokkal indul 2022.
Elég veszélyesen hangzik, akárhogy is viszonylag alacsony a számuk.
Csak motorosokat érintő balesetben hatan haltak meg.
A 82-es út a látványos útvonala mellett sajnos a baleseti listákon is az élen van.
Hatvan éve, a modern autózás megjelenése óta mindig 3 ezer fölött alakult a halálos áldozatok száma.
A közúti forgalom eközben csak 5–6 százalékkal lehetett alacsonyabb tavaly, mint egy évvel korábban.
Hiába van, hogy sokan, alig ülnek autóba most, a biztosítási díjukon ez automatikusan nem fog meglátszani.